Ortopedik Hastalıklar Nelerdir?

Ortopedik Rehabilitasyon

Aşağıdaki belirtilen hastalıklar başlıca çok görülen Ortopedik hastalıklardır. Hastalıklar hakkında daha detaylı bilgi almak istiyorsanız aşağıdaki Resimlere tıklayabilirsiniz.

Kırık Rehabilitasyonu

Kırık nedir? Kırık tipleri nelerdir? Kırık belirtileri nelerdir? Kırık iyileşme süreci nedir? Kırık tedavisi nasıl yapılır?

Ön Çapraz Bağ Yaralanmaları

Ön Çapraz Bağ Yaralanmaları nedir? Ön Çapraz Bağ Yaralanmaları belirtileri nelerdir? Ön Çapraz Bağ Yaralanmaları tedavisi nedir? Ön Çapraz Bağ Yaralanmaları iyileşme süreci nasıldır?

Menisküs Yaralanmaları

Menisküs Yaralanmaları nedir? Menisküs Yaralanmaları belirtileri nelerdir? Menisküs Yaralanmaları tedavisi nelerdir? Menisküs Yaralanmaları iyileşme süreci nedir ?

İç Yan Bağ Yaralanmaları

İç Yan Bağ Yaralanmaları nedir? İç Yan Bağ Yaralanmaları belirtileri nelerdir? İç Yan Bağ Yaralanmaları tedavisi nedir? İç Yan Bağ Yaralanmaları iyileşme süreci nasıldır?

Karpal Tünel Sendromu,
Kupital Tünel Sendromu

Sık görülen sendromlardır.

Avasküler Nekroz

Avasküler Nekroz nedir? Avasküler Nekroz belirtileri neler? Avasküler Nekroz tedavisi nedir?

Kalça veya Diz Protez Cerrahi Sonrası

Kalça ve Diz Protez Cerrahi Sonrası Rehabilitasyon nasıl yapılır? Kalça ve Diz Protez Cerrahi Sonrası iyileşme süreci nasıldır? Evde neler yapmak gerekir?

Lateral Epikondilit,
Medial Epikondilit

Lateral Epikondilit ve Medial Epikondilit sık görülen tanılardır. Belirtilerini, tedavisini, iyileşme sürecini, günlük yaşamda dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?

Topuk Dikeni

Topuk dikeni nedir? Topuk dikeni belirtileri nelerdir? Topuk dikeni tedavisi nedir? Topuk dikeni iyileşme süreci nasıldır?

Torasik Outlet Sendromu (TOS)

Torasik Outlet Sendromu (TOS) nedir? Torasik Outlet Sendromu (TOS) belirtileri neler? Torasik Outlet Sendromu (TOS) tedavisi nedir? Torasik Outlet Sendromu (TOS) iyileşme süreci nasıldır?

Kas Yırtılmaları

Kas yırtılmaları nasıl oluşur? Kas yırtılmaları belirtileri nelerdir? Kas yırtılmaları tedavisi nasıldır? Kas yırtılmaları iyileşme süreci nasıl olur?

Lateral Epikondilit,
Medial Epikondilit