Fizyoterapist

• ig-logo-email
  • Twitter Social Icon

Evde Fizik Tedavi Nedir?

Fizik tedavi ihtiyacı olan hastaların kendi evlerinde alanında uzman kişilerce yani fizyoterapistlerle yapılan tedavidir. Fizyoterapist ve hastanın birebir uygulanan evde yapılan tedaviyle hastaların  %90 'ı daha hızlı ilerleme sağlamıştır. Hastanın psikolojisini en üst seviyede tutarak en verimli tedavi şeklidir.

Evde Fizik Tedavi Nasıl Yapılır?

Alanında uzmanlaşmış ve tecrübeli fizyoterapistler tarafından hastaların kendi ev ortamlarında fizik tedavi seansları uygulanır, Rehabilitasyon süreci fizyoterapistlerimiz tarafından belirlenir. Egzersizler , elektrik stimülasyonu , manuel terapi ,kinezyoljik bantlar, graston tekniği ve aletleri, kuru iğneler gibi yöntem ve aletlerle hastanın en donanımlı ve en verimli tedavi almasını sağlıyoruz.

Evde Fizik Tedavinin Avantajları Nelerdir?

-Hasta evinde kendini daha rahat ve güvenli hisseder.
-Hastaneye gidip gelmek ağır hasta grupları için büyük zorluk oluşturduğundan bu tür hastaların ev ortamında fizik tedavi alması hem hasta için hem de ailesi için daha avantajlıdır.

-Hastaların ev ve klinik arasında transferde oluşabilecek düşme , gribal hastalıklara yakalanma riski, ameliyat varsa zarar verme riskini minimal seviye düşürür.
-Hastanelerde uzun randevu sürelerini beklemek yerine evde seanslara başlamak daha kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleşir.

-Hastanede oluşabilecek kirlilik , bulaşıcı hastalıklar enfeksiyon kapma problemleri ev ortamında minimale inecektir.
-Evde uygulanan fizik tedavide fizyoterapist hastasıyla birebir ilgileneceğinden ona daha çok zaman ayırır ve tedavi daha verimli geçer.

Evde Fizik Tedavi Hangi Hastalara Yapılır?

Felç (İnme) hastaları, MS, Parkinson, Omurilik Yaralanmaları gibi nörolojik hastalıklarda, kalça-diz protezleri, kalça kırığı, ön çapraz bağ ameliyatları gibi ortopedik hastalıklarda ve yürümesini yitiren, kasları zayıflayan geriatrik hastalık gibi birçok hastalıklarda evde fizik tedavi uygulanabilir.

Bel, boyun , omuz ,dirsek , el,kalça ,diz , ayak bileği ağrılarında uygulanabilir.

Evde Fizik Tedavi Haftada Kaç Seans Uygulanmalıdır?

Fizik tedavi seansları ortalama 1 saat sürmekle birlikte hastanın yaşı, hastalığı, fiziksel durumu ve kapasiteleri göz önüne alınarak yapılan değerlendirmeler sonucu uygulanacak seans sayısı belirlenir. Haftada 3-4 seans fizik tedavi uygulanması idealdir.

Evde Fizik Tedavi Ücretlendirme Nasıl Yapılır?

Ücretlendirme fizyoterapistin hastalığına ve durumu bakılarak değerlendirildikten sonra karar verilir. Ücreti her seansın sonunda tedaviyi uygulayan fizyoterapiste teslim edilir.

Hastalarımızla yaptığımız ilk görüşme ve değerlendirme ÜCRETSİZDİR...

Sizde evde fizik tedavi hizmetinden yararlanmak fizik tedaviyi en kaliteli şekilde almak istiyorsanız FizyoFED olarak sizlere bu imkanı sağlıyoruz.

Hizmet Bölgelerimiz

• Arnavutköy